Messut

Messuosasto voi kulkea myös mukana

Messuosastot ja palvelut Ad'evesta

Messuosastot tukemaan arjen liiketoimintaa messujen jälkeen

Yhä useampi suunnittelee messuosaston hankinnan niin että sitä voi käyttää pidempään. Osaston eri osista voi rakentaa useanlaisia kokonaisuuksia tai käyttää osia yksittäin esimerkiksi asiakastiloissa, myymälässä tai koulutuksissa. Näin osaston käyttö saadaan hyödyntämään arjen liiketoimintaa muulloinkin kuin muutamana messupäivänä vuodessa.

Kiinteät messuosastot

Kun osastosta halutaan erottuva ja erikoisempia ratkaisuja trusseista omiin rakennelmiin tai laitteisiin, on kiinteä messuosasto kuitenkin välttämätön. Ad'eve tuottaa kumppaneittensa kanssa osastot kaikkiin maailman kolkkiin ja tapahtumiin. Samalla hoituvat myös painotuotteet ja jaeltava materiaali, asut ja messujen extranetin sisällöt.

Messujen asiakasviestintä ja kävijätietojen hallinta

Messujen asiakasviestintä ja kävijätietojen hallinta ovat olennainen osa messutyötä. Organisointiin ja suunnitelmallisen asiakasviestinnän toteutukseen kuluu paljon aikaa. Hyvät välineet ovat tarpeen, jotta tapahtumista saadaan yrityksellesi kaikki hyöty. Kun oma aikasi ei riitä tai jos haluat käyttöösi parhaat viestintä- ja kävijähallinnan menetelmät, ota yhteyttä Ad'eveen.

Messuviestintä Ad'evesta, kävijähallinnan laitteet kumppaneilta

Messuviestintä alkaa jo varhain ennen messuja. Ota ajoissa yhteyttä Ad'eveen ja kerro tarpeistasi. Teemme suunnitelmat aina yksilöllisesti tarpeisiisi soveltuen. Saat kauttamme niin tämän päivän kävijäpalautteen tekniikat kuin kävijäseurannan laitteistot ja -palvelut. Enää ei pelata lippujen ja lappujen maailmassa. Osastohenkilökunta voi keskittyä tärkeisiin asiakaskohtaamisiin.

Messuille videot ja powerpointit

Videot tai muu liikkuva kuva on olennainen osa erottuvuutta. Ad'evesta saat videot, tuote-esitykset, infograafit, powerpointit ja vaikkapa ilmakuvaa yrityksesi alueesta. Hyvä väline tapahtumiin, konsertteihin, rakennusalueille, tonttikuvauksiin ja esimerkiksi seikkailu- ja retkeilyalueiden esittelyyn.

Messuilla erottuvuus ja ideointikyky huomataan. Ole avoin ja käytä kaikki mielikuvituksesi suunnittelussa, yrityksesi huomataan. 3D-tulostimet voivat tulostaa tuoteideasi edullisesti ja kosketusscreenit tuovat varmuudella tänään nostetta liiketoiminnalle kuin liiketoiminnalle.

Messuviestintään myös bannerit ja somemarkkinointi

Messuviestinnässä ei kannata unohtaa bannereiden käyttöä omilla kotisivuilla. Myös ostetut banneripaikat ja some ovat hyviä keinoja uusien asiakkaiden kutsumiseksi osastollesi. FB-markkinoinnissa voit kohdentaa viestisi jo melkoisella tarkkuudella kuluttajille. LinkedIn taas toimii hyvin B2B- kohderyhmissä.

Sitouta seuraajasi suunnitelmallisella tapahtumaviestinnällä ja herättele uusia potentiaaleja maksullisilla keinoilla. Uusasiakashankinta vaatii ponnisteluja ja pitkäjänteisyyttä. – Ota yhteyttä ja pohditaan yhdessä aihetta!